Dé GOEDKOOPSTE in Nederland & België|info@goedkoopsteproteinedieet.nl
HOME | PROTEÏNEDIEET | FAQ veel gestelde vragen
FAQ veel gestelde vragen 2017-05-03T14:28:50+02:00

Veel gestelde vragen eiwitdieet – proteïnedieet.

Goedkoop, snel, blijvend en veranwoord afvallen? Wij vertellen je hoe. Alles wat je hoort te weten over het eiwitdieet – proteïnedieet wordt op deze pagina vakkundig en uitgebreid beantwoord zodat JIJ vandaag nog kunt starten met afvallen. Lees ook onze BLOG voor GRATIS recepten en Tips & Trics. Recepten geschreven voor en door gebruikers van het dieet. Boordevol heerlijk en verantwoorde gerechten die passen in ieder eiwitdieet – proteinedieet.

Staat je vraag er niet bij? Vul het contactformulier in of stuur een e-mail info@goedkoopsteproteinedieet.nl

VERZENDKOSTEN 2015-07-22T12:56:06+02:00

1  Tarief voor Nederland & België standaard € 6,75
Bestellingen Boven de  € 100,00 GRATIS verzenden.

Vergeleken met de webshop met de goedkoopste verzendtarieven ProdaY.
Een simpel rekensommetje laat zien dat je bij aanschaf van 27 zakjes je verzendkosten DIK terug verdiend!

Proday* versus Goedkoopste Proteïnedieet:
*voordeligste verzendtarief

Proday: 27 zakjes á € 1,89 = 51,03 gratis verzending
Goedkoopste Proteïnedieet: 27 zakjes á € 1,40 = € 37,80 + 6,75 verzendkosten = € 44,55

JOUW VOORDEEL € 6,48

Goedkoopste Proteïnedieet: 72 zakjes à € 1,40 = € 100,80 (GRATIS verzending)
Proday: 72 zakjes à € 1,89 = € 136,08

JOUW VOORDEEL € 35,28 + gratis shaker à € 1,95

Welke resultaten zijn haalbaar met het eiwitdieet? 2017-05-03T14:29:07+02:00

Wij verkopen GEEN resultaten, maar goede en goedkope eiwitdieet – proteïnedieet producten. Dieet producten die voldoen aan alle eisen. Op de juiste manier toegepast,  de juiste dossering en met deskundige adviezen is het voor (bijna*) iedereen mogelijk om met het eiwitdieet snel, verantwoord en gezond af te vallen. In tegenstelling tot veel andere dieeten met een BLIJVEND resultaat.

Welke resultaat JIJ bereikt is afhankelijk van jouw persoonlijke doelstelling en motivatie. Wij geven uitgebreide informatie over de werking van het dieet & onze producten, de samenstelling en voedingswaarde. Blog en FAQ met advies over wat je wel/niet mag en kan eten tijdens het eiwitdieet.

Of jij snel restultaat gaat boeken is afhankelijk van verschillende factoren. Ieder mens is anders en ieder lichaam reageert en werkt anders. Hoeveel jij af kunt valllen per week is voor iedereen verschillend. Dit kan afhankelijk zijn het gewicht wat je wilt verliezen. Iemand die 30 kilo af moet vallen zal eerder en sneller resultaat boeken dan iemand die maar 4-5 kilo kwijt wil raken.

  1. Houd je je STRIKT aan de regels?
    Voldoende dieet producten op een dag, gecombineerde met grote porties groenten.
    Snacks beperken tot maximaal 1 stuk per dag. Geen alchol.
  2. Heb je de juiste motivatie?
    Wil je echt afvallen? Ben je bereid je strikt aan de regels te houden?
  3. Eet je voldoende en gevarieerd?
    Lunch en Diner, voldoende dieet producten aangevuld met grote hoeveelheid TOEGESTANE groenten.
  4. Drink je voldoende water?

Als je op bovenstaande vuistregels eerlijk en volmondig met JA kunt beantwoorden dan zal je in korte snel en doeltreffend gewicht gaan verliezen! Velen zijn je voor gegaan in de strijd tegen de kilo’s hoe hun resultaten zijn lees je bij ervaringsverhalen, persoonlijke succesverhalen van gebruikers van het goedkoopsteproteinedieet.nl.

* zie vraag: voor wie is het eiwitdieet – proteïnedieet geschikt?

 

Eiwitdieet volgen? 2017-05-03T14:29:07+02:00

Snel, verantwoord en blijvend afvallen?

Wij geven je op onze site alle informatie die je nodig hebt om op een verantwoorde manier af te vallen. Op onze informatie pagina lees je alles over de werking van het eiwitdieet – proteïnedieet. Wij geven vakkundig antwoord op al je vragen omtrend het dieet. Blog met gratis recepten, dieettips & tricks.

Afvallen was nog nooit zo makkelijk, in 4 simpele stappen naar je streefgewicht. Online je producten kopen, vrijblijvend al je vragen beantwoord en een super snelle levering. Hoe klanten onze dienstverlening en onze producten beoordelen lees je op de KiYOH beoordelingsite.

Ook vergelijken we webwinkel eiwitdieet prijzen voor je zodat je zelf kunt beoordelen of wij doen wat we beloven. De goedkoopste eiwitdieet – proteïnedieet webwinkel in Nederland & Belgie.

Heb je verder nog vragen, opmerkingen of suggesties, dan horen wij die graag. Stuur een e-mail naar: info@goedkoopsteproteinedieet of vul het contactformulier in.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 2017-05-03T14:29:07+02:00

Voor 15.00 besteld, zelfde dag verzonden!

Bestel op tijd!
Houd rekening met 1-3 werkdagen voor het leveren van jouw bestelling.
Onze vervoerder DHL laat geen pakketten onbeheerd achter. In Nederland worden 2 afleverpogingen gedaan, in België helaas maar 1. DHL laat na mislukte aflever pogingen een briefje achter waar je je pakket kunt ophalen.
Zorg ervoor dat je een afleveradres op geeft waar tussen kantoortijden 8.30 – 17.00 iemand aanwezig is.
  • Je ontvangt per e-mail een verzendbevestiging van jouw bestelling.
  • Je ontvangt van onze vervoerder button_dhl een verzendbevestiging met jouw track en tracé.
  • Binnen 1-3 werkdagen kan je je zending in ontvangst nemen en kan je je dieet starten of voortzetten.

We kunnen GEEN garaties geven op de leverdatum.
Hieronder een voorbeeld van de bevestigingsmail van DHL

DHL-bestelling-volgen
Ik wil maar een paar kilo afvallen, moet ik alle fases doorlopen? 2017-05-03T14:29:08+02:00

Ja, onafhankelijk van het aantal kilo’s dat je wilt verliezen zijn bij het volgen van een eiwitdieet – proteïnedieet alle fases even belangrijk voor een BLIJVEND resultaat.  In de eerste fase (strikte) val je gegarndeerd af als je je strikt aan de regels houd.  Door inname van vetten en koolhydraten tot het minimum te beperken, bereik je binnen 48-72 uur ketose fase. Je lichaam zal vet gaan verbranden. Door koolhydraten te vervangen voor eiwitrijke – proteïnerijke producten blijft je spiermassa behouden en ervaar je geen hongergevoel tijdens je dieet.  Blijvend resultaat met het eiwitdieet – proteïnedieet bereik je door alle fases te doorlopen. Goedkoopste proteïnedieet helpt jou daarbij.

  1. strikte fase (eiwitrijke – proteïnerijke producten + toegestane groenten)
  2. strenge fase (vlees en vis toegevoegd)
  3. opbouwdieet (zuivel en fruit toegevoegd)
  4. onderhoudsfase (alle voedingsmiddelen)

* ketose

Ik heb een kortingscode waar kan ik die invullen? 2017-05-03T14:29:08+02:00

Je kortingscode kan je invullen bij bekijk Winkelwagen.
(alleen zichtbaar als je producten in je winkelwagen!)

Sommige kotingscodes zijn beperkt geldig of  gelden alleen voor een specifieke aanbieding.
Houd goed in de gaten wat de uiterste datum is voor het verzilveren van je kortingscode.

Mag ik fruit eten? 2014-03-21T08:33:32+02:00

Het eten van fruit is niet toegestaan tijdens het dieet. De suikers in het fruit verstoren het eiwitdieet.

Wat kan ik eten tijdens een etentje, dagje uit, feestje? 2014-02-21T08:47:16+02:00

Het belangrijkste tijdens een etentje, dagje uit of feestje is het vermijden van koolhydraten. Geen brood, friet, pasta, ijs, desserts, gebak of sausen. Alcohol dient bij voorkeur en zoveel als mogelijk vermeden te worden. Eet, indien mogelijk  koolhydraatarm en eiwitrijk, zoals bijvoorbeeld kip, tonijn, groenten, ei, magere kwark. Vaak is op de menukaart van een restaurant een geschikte salade te vinden en kun je tijdens een feestje wat snacken op rauwkost of een klein blokje kaas.

Ik wil graag begeleiding tijdens het eiwitdieet? 2017-05-03T14:29:08+02:00

Onder ‘uitleg over het proteinedieet’ is alle informatie te vinden die nodig is om het dieet tot een goed en succesvol einde te brengen. Zijn er echter nog aanvullende vragen, beantwoorden wij die graag voor onze klanten. Stuur een email naar info@goedkoopsteproteinedieet.nl of laat een vraag achter via het contactformulier.

Moet ik voedingssuplementen slikken? 2017-05-03T14:29:08+02:00

Aan veel producten is een mix van vitaminen en mineralen toegevoegd, dit kan je terug vinden bij de voedingswaarde van onze producten. Dit, in combinatie met de aanbevolen groenten,  zou voldoende moeten zijn. Omdat het echter een streng dieet betreft, en niet alle producten dezelfde hoeveelheid vitaminen en mineralen bevatten, wordt geadviseerd een vitaminen, mineralen en kalium supplement te slikken.

Multimineralen & vitaminen zijn verkrijgbaar bij speciaalzaken of drogisterij.
Advies: eet minimaal 200 gram groenten per dag! Liever nog een grote portie rauwkost bij lunch en een grote portie bij diner.

In onze uitgebreide BLOG geven we informatie over toegestane groenten, handig ingedeeld in beperkt toegestaan (max. 200 gr per dag) en groenten die je onbeperkt per dag mag eten. Voedingswaarde en informatie over het bereiden van de groenten. Gevarieerd en lekker blijven eten tijdens het eiwitdieet – proteïnedieet? Wekelijks nieuwe recepten met het basis ingrediënt in de aanbieding!

Hoe vaak moet ik eten op een dag? 2014-02-11T15:41:04+02:00

Tijdens het proteïnedieet is het belangrijk om minimaal 3 maal per dag een maaltijd te eten en twee tot driemaal per dag een tussendoortje te nemen. Het overslaan van maaltijden wordt niet geadviseerd, omdat hiermee de eiwitinname verstoord raakt, en daarmee het dieetproces ontregeld kan raken.

Wat mag ik absoluut niet eten tijdens het dieet? 2014-03-21T08:45:30+02:00

Bij de uitleg over het dieet wordt een lijst gegeven van groenten. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen toegestane groenten en beperkt toegestane groenten. Groenten, of andere voedingsmiddelen die niet op deze lijst staan, mogen niet gegeten worden.

Wat mag ik drinken tijdens het eiwitdieet? 2014-03-25T08:56:27+02:00

Tijdens het eiwitdieet is het toegestaan om onbeperkt thee (kruidenthee, rooibos thee) en (bruisend) mineraalwater te drinken.

Ben gematigd met het drinken van koffie of zwarte thee. Koffie en thee drink je uiteraard zwart, zonder suiker of melk.

Het drinken van (vruchten)sap, frisdrank of alcohol is niet toegestaan. Het drinken van deze drankjes verstoord het dieetproces.

Ook light frisdranken kunnen een negatief effect hebben tijdens het proteïnedieet. Het lichaam reageert op de zoete smaak van de frisdranken met de aanmaak van insuline. Omdat er geen koolhydraten zijn die het insuline om kan zetten, wordt het overtollige insuline opgeslagen in de vorm van vet.

Mag ik sporten tijdens het dieet? 2014-02-21T09:01:34+02:00

Uiteraard mag er gesport worden tijdens het dieet. Hierbij is het belangrijk om goed naar het lichaam te luisteren en overbelasting en uitputting te voorkomen.

Het lichaam krijgt slechts een zeer kleine hoeveelheid koolhydraten binnen tijdens het eiwitdieet. Dit betekent dat alle energie verkregen moet worden uit het verbranden van opgeslagen eiwitten. Hierdoor is er sprake van een langzamere energievoorziening,  waardoor sporten tijdens het proteïnedieet als zwaar ervaren wordt.

Dit maakt met name duursporten, zoals hardlopen of mountainbiken erg zwaar. Wat je kunt doen is een half uur voor de inspanning een product nemen dat relatief veel koolhydraten bevat, zoals een reep of een product dat niet geschikt is voor fase 1. Na afloop van de inspanning kan een extra product genomen worden, zoals een shake, drank of toetje. De eiwitten in het product zorgen voor het herstel van de spieren.

 

Is sporten noodzakelijk tijdens het dieet? 2014-02-11T15:30:11+02:00

Het is niet noodzakelijk te sporten tijdens het dieet. Het mag uiteraard wel, belangrijk hierbij is goed naar het lichaam te luisteren en overbelasting en uitputting te voorkomen.

Het lichaam krijgt slechts een zeer kleine hoeveelheid koolhydraten binnen tijdens het eiwitdieet. Dit betekent dat alle energie verkregen moet worden uit het verbranden van opgeslagen eiwitten. Hierdoor is er sprake van een langzamere energievoorziening,  waardoor sporten tijdens het proteïnedieet als zwaar ervaren wordt.

Voor wie is het proteïnedieet niet geschikt? 2014-02-11T15:29:19+02:00

Helaas is het proteïnedieet niet voor iedereen geschikt. Het proteïnedieet is niet geschikt voor:

  • Kinderen in de groei.
  • Zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven.
  • Personen met aandoeningen aan lever of nieren. 

In de volgende gevallen dient er eerst een arts geraadpleegt te worden, voordat je start met het eiwitdieet:

  • pijn op de borst
  • Uitstralende pijn op de borst
  • Uitstralende pijn tussen schouders of naar de arm
  • Hartkloppingen
  • Kortademigheid
  • Suikerziekte
  • Psychische aandoeningen en/of ziekten
  • Epilepsie
  • Bloedarmoede
  • Goed- of kwaadaardige gezwellen
Is het proteïnedieet voor iedereen geschikt? 2014-02-11T15:27:09+02:00

Helaas is het proteïnedieet niet voor iedereen geschikt. Het proteïnedieet is niet geschikt voor:

  • Kinderen in de groei.
  • Zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven.
  • Personen met aandoeningen aan lever of nieren.

In de volgende gevallen dient er eerst een arts geraadpleegt te worden, voordat je start met het eiwitdieet:

  • pijn op de borst
  • Uitstralende pijn op de borst
  • Uitstralende pijn tussen schouders of naar de arm
  • Hartkloppingen
  • Kortademigheid
  • Suikerziekte
  • Psychische aandoeningen en/of ziekten
  • Epilepsie
  • Bloedarmoede
  • Goed- of kwaadaardige gezwellen
Welke groenten zijn toegestaan? 2017-05-03T14:29:08+02:00

Groenten categorie onbeperkt tijdens het eiwitdieet / proteïnedieet: andijvie, asperges, aubergine, bleekselderij, boerenkool, courgette, komkommer, Chinese kool, koolrabi, GROENE paprika, postelein, paksoi, rabarber, radijs, raapstelen, rode kool (vers), snijbonen, spitskool, snijbiet, savooikool, spinazie, sla, spruitkool, tomaat, zuurkool (witte Kool) , witlof, witte kool.

Uigebreidere uitleg over de groenten, bereiding en toepassing ga naar groenten onbeperkt toegestaan.

Groenten beperkt toegestaan tijdens het eiwitdieet – proteinedieet: champignons, rode paprika, gele & rode paprika, prei, sperziebonen, taugé, zurkel, Jalapeño Peper, Venkel, knolselderij. Bij twijfel kan je altijd contact met ons opnemen via contactpagina of e-mail: info@goedkoopsteproteinedieet.nl

Meer algemene informatie over vind je op onze pagina  ‘uitleg over het dieet’.

 

Passen deze producten in elk eiwitdieet of proteinedieet? 2015-03-18T09:41:41+02:00

De producten op onze website zijn geschikt voor combinatie met elk eiwitdieet.

Ik wil graag een eiwitdieet volgen, kan ik daar wat uitleg over krijgen? 2017-05-03T14:29:08+02:00

Onder het kopje uitleg werking dieet op onze site wordt een uitgebreide uitleg gegeven over de werking van het eiwitdieet – proteïnedieet en de wijze waarop dit dieet gevolgd kan worden. In vier stappen naar je ideale gewicht.

Is het toegestaan light frisdranken te drinken tijdens het dieet? 2015-03-18T09:21:36+02:00

Het drinken van light frisdranken is niet bevorderlijk voor het resultaat. Door de zoete smaak wordt het lichaam aangezet tot het aanmaken van insuline. Dit insuline heeft geen functie en overtollig insuline wordt opgeslagen als vetmassa.

Hoeveel repen mag ik eten op een dag? 2015-03-18T09:04:25+02:00

Het eiwitdieet/proteïnedieet gaat uit van een zeer nauwkeurige balans tussen zo weinig mogelijk koolhydraten en een hoge portie eiwitten. In de repen (en overige kant en klaar producten) zijn relatief veel koolhydraten aanwezig, waardoor deze balans verstoord kan raken. Het is dus beter om het aantal kant en klaar producten te beperken tot 1 per dag.

Ik woon in België. Kan ik dan ook bestellen? 2015-03-18T09:41:14+02:00

Speciaal voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid tot betalen met Bancontact/Mistercash. Na ontvangst en betaling van uw bestelling zal deze naar uw huisadres verzonden worden. U kunt ook bestellen via onze Belgische Site www.goedkoopsteproteinedieet.be